Reklamacje produktów w internetowym sklepie z zabawkami Pluszyk

1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy klientem a właścicielem Sklepu w chwili, gdy sklep potwierdzi przyjęcie zamówienia, dostępność produktów oraz – w przypadku przedpłaty – gdy klient dokona zapłaty. W przypadku płatności przy odbiorze, umowa obowiązuje od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia i dostępności towaru. (Dowodem zawarcia umowy jest wiadomość e-mail ze Sklepu potwierdzająca zamówienie oraz dostępność produktu. Brak zastrzeżeń ze strony klienta oznacza akceptację umowy).

2. Przy odbiorze przesyłki prosimy sprawdzić jej stan zewnętrzny. W szczególności należy upewnić się, czy paczka nie jest uszkodzona mechanicznie ani czy zabezpieczenia (np. taśma) nie zostały naruszone. W razie zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy o otwarcie przesyłki w obecności kuriera lub listonosza i sprawdzenie, czy zawartość nie została uszkodzona podczas transportu. W przypadku stwierdzenia szkody (np. zalanie, wgniecenie, uszkodzenie mechaniczne) konieczne jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności doręczyciela.

3. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten liczony jest od dnia, w którym klient lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) odebrała towar.

4. Postanowienia punktu VI regulaminu mają zastosowanie wyłącznie na obszarze państw należących do Unii Europejskiej.

5. Reklamacje można zgłaszać drogą mailową na adres info@zabava.pl lub telefonicznie pod numerem +48 792326789 w godzinach 8:00–16:00.

Towar uszkodzony lub niesprawny należy odesłać na adres:

Erik Špakov

ul. Brzozowa, nr 36, lok. 1, 42-216 Częstochowa

6. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty ich zgłoszenia. O wyniku klient zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie. Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi zgłaszający, jednak po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostają one zwrócone.

7. Bezpodstawna odmowa przyjęcia przesyłki przez klienta traktowana jest jako naruszenie zasad regulaminu.

8. Braki w zamówieniu nie stanowią podstawy do odmowy przyjęcia paczki.

9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. uszkodzenia powstałe z winy użytkownika albo naturalne zużycie elementów, takich jak baterie) towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

Zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy

Każdy klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w ciągu 14 dni bez konieczności podawania przyczyny. Termin ten liczony jest od dnia, w którym klient otrzymał zamówiony towar, lub od dnia, w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) wskazana przez klienta weszła w jego posiadanie.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować nas –
Erik Špakov, ul.  Brzozowa, nr 36, lok. 1, 42-216 Częstochowa, tel. +48 792326789, e-mail: info@zabava.pl – o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (np. list wysłany pocztą, wiadomość e-mail). Można skorzystać z gotowego formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownej informacji przed jego upływem.

Skutki odstąpienia od umowy

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku rezygnacji z niniejszej umowy zwrócimy wszystkie dokonane przez Państwa płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innej formy dostawy niż najtańsza standardowa oferowana przez nas). Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o Państwa decyzji.

Płatności zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki zostały dokonane przy pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniesiecie Państwo żadnych dodatkowych opłat związanych z tym zwrotem. Zastrzegamy sobie prawo wstrzymania zwrotu do momentu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Towar należy odesłać do nas bezzwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od zgłoszenia odstąpienia od umowy. Termin ten będzie zachowany, jeśli paczka zostanie nadana przed jego upływem. Koszt odesłania produktu ponosi klient – szacunkowo maksymalnie około 25 PLN.

Klient odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z użytkowania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, właściwości i działania.


Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
Erik Špakov
ul. Brzozowa, nr 36, lok. 1, 42-216 Częstochowa

e-mail: info@zabava.pl


  • Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*):
    ……………………………………………………………………

  • Data zawarcia umowy()/odbioru():
    ……………………………………………………………………

  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
    ……………………………………………………………………

  • Adres konsumenta(-ów):
    ……………………………………………………………………

  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku wersji papierowej):
    ……………………………………………………………………

  • Data:
    ……………………………………………………………………